פרסום
מדוע בעידן של היום פרסום = כסף ?
המודל הנפוץ ביותר לעשיית כסף באינטרנט הוא הפרסום. במבט לאחור ניתן לומר שזהו המודל הוותיק ביותר שהתפתח בעולם האינטרט אך הגיע רק בשנתיים האחרונות לבשלות והבנה ש:
*תוכן איכותי מביא גולשים -> גולשים ממשיכים לשהות באתר כתוצאה מהתוכן האיכותי -> בזמן הגלישה הגולשים נחשפים לפרסומות -> פרסומות נמכרות בכסף, בהרבה כסף.
הפרסום נחלק כיום לשלושה אפיקים עיקריים:
*פרסום במודעות מילים - גוגל אדוורדס
*פרסום תדמיתי בבאנרים ומודעות גרפיות/וידאו/אודיו שונות באתרים גדולים כגון YNET וWALLA.
*פרסום ע"י קידום אורגני במנועי החיפוש הגדולים כגון גוגל, YAHOO, MSN.
ניתן לראות עלייה חדה בשנים האחרונות של תקציבי הפרסום, משרדי הפרסום הבינו שעולם הפרסום צועד לעולם הוירטואלי ושום דבר לא יעצור בעדו. בעידן של היום המפרסמים מצפים לראות תוצאות מוחשיות ומדידות ותועלתיות מול ההשקעה. לשם כך המפרסמים מחפשים את נקודות הפרסום שיתנו את התועלת הגבוהה ביותר בעלות הנמוכה ביותר.
האינטרנט הינו אפיק הפרסום התעולתי ביותר !
|