מילון משרד פרסום סקז - אות K
מילון משרד פרסום סקז - מונחי שיווק ופרסום באינטרנט - אות K


Keyword – מילת מפתח \ ביטוי מפתח

מילת מפתח או ביטוי מפתח הם הגדרה למילת חיפוש או מספר מילות חיפוש היוצרות ביטוי חיפוש אותו בעל האתר מגדיר כיעד לגולשים בתחום אותו הוא רוצה לפרסם. גולש אשר נכנס למנוע החיפוש ומקליד מילת חיפוש הוא מצפה שהתוצאות ישקפו את דרישתו. אתה כבעל אתר צריך להגדיר בצורה הכי מדויקת מהם מילות החיפוש וביטויי החיפוש אשר מתארים בצורה הטובה ביותר את אתרך. עלייך בצורה נכונה לשתול את מילות החיפוש בהתאם לטקסט באתר שלך ולהבליט אותם. התאמה איכותית בין מילות המפתח המופיעות באתרך לבין מילות החיפוש יניבו תוצאות מרשימות במנועי החיפוש. עבודת התחקיר לפני תחילת קידום האתר היא חלק בלתי נפרד מתהליך קידום האתר.

Keyword density - צפיפות מילות מפתח

אם תכנס לעמוד הבית שלנו באתר www.skz.co.il תופתע לגלות שמילת המפתח משרד פרסום, מופיעה באתר מספר רב של פעמים. כמות הפעמים שמילת המפתח מופיעה חלקי כמות המילים הכללית זה למעשה יוצר יחס אשר מהווה "צפיפות מילות מפתח". צפיפות נכונה של מילות מפתח תוביל להצלחת הקמפיין. אם היחס אינו נע בין 5%-15% הצפיפות אינה בטווח החיובי. מעל 15% עלול לגרור כישלון מוחלט ואף עונש משום שמנועי החיפוש יפרשו זאת כניסיון להטעותם.

Keyword research – מחקר מילות מפתח

מחקר מילות מפתח הינו תחילת התהליך בקמפיין קידום אתרים. אבן יסוד מאוד חשובה בכל ההליך. לפני ההלכה למעשה על מקדם אתרים מקצועי לבדוק מהן מילות המפתח הרלוונטיות ביותר אשר יניבו את כמות הכניסות הגבוהה ביותר ללקוח. ככל שהמחקר ייעשה במקצועיות רבה יותר כך סיכויי הקמפיין להצליח גבוהים יותר. ישנם שיטות רבות לבצוע מחקר מילות מפתח, המלצה שלנו היא ראשית לבדוק את המתחרים ולאחר מכן לעשות שימוש בגוגל אנליטיקס ובגוגל אדוורדס, לאחר מכן להשתמש בגוגל אינסייט.
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il © בניית אתרים | עורך דין בחיפה | עורך דין בצפון | עורך דין בקריות


הורוסקופ יומי | בלוג בחינם | מזרנים | מזרן | מיטות מתכווננות | סרטונים מצחיקים | מזרן