מונחי מילון משרד פרסום סקז - אות I
מונחי מילון משרד פרסום סקז - מונחי שיווק ופרסום באינטרנט - אות I

Inbound links – קישורים נכנסים

מהו קישור נכנס?
קישור נכנס הינו המלצה מאתר אחר, אתר מתחרה. בשפה המקצועית הוא מוגדר כקישור המצביע אל האתר שלך, מאתר אחר.
מנועי החיפוש מייחסים חשיבות רבה להמלצות המתחרים. קישורים הנכנסים אל האתר, ורמת החשיבות נקבעת לפי מספר קריטריונים משוערים כמו: נושא העמוד\אתר המקשר, מיקום הקישור היוצא באתר, ותק העמוד\אתר , ותק הקישור ועוד גורמים שלא ידועים לנו כיום.
כמעט וכל מנועי החיפוש מאפשרים לבדוק את מספר הקישורים הנכנסים אל עמוד מסויים או אל האתר כולו. גוגל באופן מפתיע מבין כולם בחר שלא להציג את כל הקישורים הנכנסים, אלא רק חלק מצומצם מהם. בכדי לבצע בדיקה מקיפה יחסית, מומלץ להשתמש במנוע החיפוש של יאהו או באלטה-ויסטה או בגוגל אנליטיק.

Internal links – קישורים פנימיים

מהו קישור פנימי? קישור פנימי הוא למעשה הפניה מדף אחד באתר לדף אחר. משרד פרסום המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט יבנה מערך קישורים פנימי איכותי מאוד באתר משום שמנועי החיפוש מעניקים למערך שכזה חשיבות רבה מאוד. מעבר לכך, קישורים פנימיים יעילים יוכלו לסייע בהכוונת הגולשים שהגיעו לאתר, בין העמודים השונים בקלות רבה ובנוחיות.

Internet Explorer – דפדפן

דפדפן Internet Explorer מבית מיקרוסופט הוא הדפדפן המוביל כיום בעולם מבחינת היקף המשתמשים בו. לאחרונה ניתן לראות שמתחרים רבים נכנסים לשוק כגון כרום מבית גוגל. הדפדפן מבית מיקרוסופט השתלט על השוק ולקח את השליטה מדפדפן בשם Netscape ששלט בשוק עוד לפניו. אקספלורר מצורף לכל מערכת הפעלה מסוג windows של חברת מיקרוסופט ובכל שנה משחררת החברה גרסה חדשה לדפדפן – מתקדמת יותר.
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il © בניית אתרים | עורך דין בחיפה | עורך דין בצפון | עורך דין בקריות


הורוסקופ יומי | בלוג בחינם | מזרנים | מזרן | מיטות מתכווננות | סרטונים מצחיקים | מזרן