דיוור – Newsletter
למה דיוור ?

דרך נוספת וחשובה לייצר טראפיק המשפיע באופן ישיר על הכנסות האתר היא שימוש נכון ויעיל בכלי החזק בעולם "הדואר האלקטרוני".

למה אני מתכוון?

באופן שאתה יוצר קשר עם הלקוח באמצעות דואר אלקטרוני אתה פותח אפיק לתקשורת דו סיטרית עם הלקוח ולמעשה אתה מוביל אותו אלייך בחזרה. בנוסף הלקוח מרגיש חשוב "הבוס" של החברה שולח לו אי מיילים.

משרד פרסום סקז הטמיע במערכת הניהול תוכן אפשרות כמעט ללא השקעה לשלוח אי מיילים לרשימת לקוחות (המאשרת כמובן) תכנים ומסרים מעוצבים ולמעשה באופן כזה יכול האירגון להיות גמיש מאוד בייצור המסרים ומשלוח המידע אשר יעבירו את המסר ויגרמו ללקוח להרגיש חשוב, מרוצה ועיניין לחזור אלייך שוב.

בצורה כזאת של דיוור מנוהלת נכון, הארגון נשכר.

עלייך כמובן לקבל את אישורו של הלקוח לשליחת הדיוור מאחר והוא מגיע לתיבות הדואר הפרטיות שלו. זו כמובן, אחת מהנקודות מפתח החשובות בפעילות הדיוור.

אל תתן ללקוח הרגשה שאתה מציף אותו ללא רשותו במידע שהוא מרגיש שכבר לא חיוני לו, תן לו להרגיש שלא שכחת אותו ושאתה מציע לו מבצעים שלאנשים אחרים ("לקוחות פחות חשובים") אתה לא מציע.

שימור לקוחות זאת הפעולה הכי חשובה לעסק משגשג!
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il ©