עיצוב אתרים
בשלב זה אתם עומדים בפני החלטה חשובה, איזה משרד פרסום יעמוד בראש הפרויקט של בניית אתרכם ועיצובו? האתר שלכם צריך להיות מושך ואיכותי על-מנת שיזרמו אליו לקוחות.

השאלה הראשונה העומדת על הופרק היא: מה סוג האתר ומה העיצוב המתאים לו?

אתר המתאים לבני נוער יהיה מלא באנימציות ואיורים, הכולל פונקציות המתאימות לבני נוער.
לעומת זאת עבור חברת עורכי דין יש צורך בעיצוב המקנה תחושה של רצינות, אמינות ויושר.
לכן לפני שמתחילים לעבוד על עיצוב האתר, חשוב להבין ולחקור מיהו קהל היעד של האתר.

מה מעניין את קהל היעד שלנו?

חיפוש ברשת האינטרנט מידע על המתחרים יעזור מאוד בהכרת השטח ונותן מידע כללי על קהל הגולשים בתחום הספציפי. ע"י בדיקת המתחרים אנו חוסכים עבודת תחקיר עמוקה יותר ומתבססים על תחקיר המתחרים (המצליחים). עלינו לבדוק מבחינת העיצוב את המתחרים – האם הם צבעוניים, או חד גוניים, האם הם עמוסים בטקסטים או בתמונות ומה מידת עומק הטקסט, האם יש בהם אנימציות ואיורים. לאחר מכן עלינו לבדוק את מבנה האתר– איך בנויה מפת האתר, איך מוצגים התפריטים - תפרטי עליון או צדדי, כמה דפים יש, ממה מורכבים הדפים? וכמובן, מה אין למתחרה?

עלינו לקחת החלטה האם האתרים של המתחרים מהווים דוגמא למופת מבחינתנו או שייתכן והם לא משרתים נכונה את המטרה שלנו? גלישה ביקורתית תיצור הסקת מסקנות אשר תעזור לנו להחליט מה נכון ומה לא נכון עבור קהל היעד שלנו.

בסיום תהליך הסקת המסקנות עלינו להחליט מה יתחבב על קהל הלקוחות הייעודי שלנו.

איזו פונקציות האתר שלנו צריך להכיל? מה מטרת האתר?

האם זהו אתר תדמית? האם מדובר באתר מכירות? האם הצורך שלנו הוא באתר אינפורמטיבי? האם אנחנו מעוניינים בפורטל חדשות או משחקים? אם נבין היטב את המטרה – הדרך להגשים אותה תהיה קלה יותר.

השאלה הבאה, אל תקלו בה ראש, שיש לשאול היא – מי מנהל את האתר ומי יעדכן או?

מובן שהכל תלוי בסוג האתר, אתר חדשות מתעדכן כל כמה דקות\שעות, יש צורך לבנות אתר כזה עם מערכת ניהול תוכן שניתן לעדכן בו תמונות ומלל. אולם אתר תדמיתי, לא צריך להתעדכן באופן יומי ועל-כן כדאי לחשוב אם בכלל האתר יתעדכן ובאיזה סגנון עיצוב להשתמש HTML או FLASH?

מי קהל היעד? מה מטרת האתר? מי ינהל אותו?
נתקדם ונחליט, כפי שציינתי, באיזה טכנולוגיה נשתמש כדי ליצור את דפי האתר?

האם בטכנולוגיית פלאש - סרט נע, היוצר רושם ראשוני אדיר ומושך את הגולש להכנס ולחטט באתר.

מנגד, טכנולוגיית ה- HTML הקריאה למנועי החיפוש ותועיל לנו בהמשך אם נהיה מעוניינים בקידום האתר.

העבודה הסתיימה, האתר באויר, מעוצב כפי שרצינו.

בהצלחה.
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il ©