inbound links - קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים.
ניתוח קישורים נכנסים
inbound links - קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים.

ניתוח קישורים נכנסים מאתרים חיצוניים וקישורים ממקורות נחשבים בקטגוריית התוכן (היעד) שבו פועל האתר, מהווה אחד הגורמים החשובים ביותר בהחלטה של מנועי החיפוש לגבי רלוונטיות האתר למילות מפתח ספציפיות ולגבי מיקומו בתוצאות החיפוש.

מנועי החיפוש מבצעים שיוך קונטקסטואלי לאתר רבות על-פי הקישורים החיצוניים שלי - ההמלצות מאתרי תוכן דומים.

התהליך המורכב של ניתוח הקישורים הנכנסים והקישוריות הפנימיות מבוסס על הגורמים הבאים:

* מילות המפתח בטקסט העוגן - anchor text של הקישור.
* איכות הקישור - האם האתר הממליץ הוא מאותו קטגוריה של האתרשלך.
* שיעור איבוד או הוספת קישורים ותדירותם. לא לשנות תדירות.
* סמכותיות האתרים המפנים - אתר ממשלתי לדוגמא בעל הסמכותיות הגבוהה ביותר. המלצה שלו היא אמיתית, כנה והכי משפיעה.
* היסטוריית הקישורים הקיימים ושינויים בטקסט העוגן במהלך כל תקופה.

כל הגורמים הללו נבחנים בתהליך האופטימיזציה בכל פעם מחדש ע"י הרובוט של גוגל, בהתאמה למילות המפתח עליהן הוחלט ברובוט.

משרד פרסום סקז
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il ©