שיווק ופרסום השוואתי
שיווק ופרסום השוואתי - משרד פרסום סקז
היום בעולם השיווק ופרסום ישנם טכניקות רבות של שיווק ופרסום. אחת הטכניקות המובילות היום בתחום הינו פרסום השוואתי, מה כוונת המשורר?
הבלטת יתרונות של מוצר או חברה מול המתחרים, היא למעשה השוואה עם המתחרה ומוגדרת כפרסום השוואתי.

האם פרסומת של המתחרה היא חיובית עבורי?

אם המתחרה הינו קטן ממך בכמה דרגות אז עדיף שלא להזכירו ולא להשתמש בשיטת פרסום זו.
אם המתחרה הינו באותו סדר גודל כמוך אז התשובה היא חיובית.
המוצר של המתחרה בכל מקרה מוכר וידוע.
בפרסומת שכזו מוצגים המוצר שלך – המפרסם והמוצר של המתחרה. למעשה ע"י עילוי המוצר שלך והסבר מדוע הוא עדיף יוצר מן פרסומת אובייקטיבית כביכול. פרסומת אובייקטיבית היא נתפסת כאמינה יותר ומשכנעת יותר.

האם שיטת הפרסום ההשוואתי עדיין עובדת?

צרכן של היום בהחלט יותר חכם, העובדה ששיווק באינטרנט נכנס חזק מאוד לתמונה ניתן לבצע השוואות מחירים ואיכויות בקלות רבה דרך האינטרנט. השימוש האינטנסיבי בטכניקה גרם לצרכן לשים לב טוב יותר מתי הפרסומת היא באמת אובייקטיבית ומתי לא.
לדוגמא : צרכן יודע שפרסומת בערוץ 2 בפריים טיים מאוד יקרה ועל-כן אף אחד לא יפרסם פרסומת אובייקטיבית למען שירות לציבור. לעומת זאת אתר אינטרנט שיוצר השוואה יכול להיות כשרות לציבור. אחד הדוגמאות הטובות הינו האתר: www.mizranim.org.il אשר נותן לצרכן השוואה מעולה בתחום ה- מזרנים באובייקטיביות מוחלטת.

מתי השימוש בפרסום השוואתי הוא היעיל ביותר?

התשובה היא חד משמעית, כאשר חברה קטנה רוצה לתפוס כותרת ולהיכנס לליגה של הגדולים עלייה לבצע פרסום השוואתי עם חברות גדולות מתחומה ולחפש את העוקץ המתאים, את החולשה של חברת הענק ואת יתרונתיה על החברה.
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il ©