כתיבה שיווקית - כתבה 6
כתיבה שיווקית - משרד פרסום
משרד פרסום חייב לדעת לכתוב "כתיבה שיווקית" - כתיבה שיווקית צריכה לשמור על פשטות ועל מסר ברור בכל אמצעי הפרסום.
ההצלחה של כתיבה שיווקית היא בלגרום לקורא שלך לזכור את מה שהוא קרא ולהיזכר בך בעת הצורך.כתיבה שיווקית חייבת להיות תקנית, ללא שגיאות כתיב ובנוסף מעניינת, רעננה ומבריקה, כך שהקורא ירצה להמשיך לקרוא באתר את כל מה שכתוב.
כמה פעמים יצא לך לגלוש לאתר מסוים ופשוט רק לרפרף עד שהעיניים שלך נתקעות במשהו מעניין.
כתיבה שיווקית חייבת להדבק לעובדות ולהיות אמינה ורק בדרך זו לשכנע את הגולש שכדאי לו להירשם לאתר, או להפוך ללקוח – לא להשתמש בתכסיסים מניפולטיביים ובשקרים מה שיגרום ללקוח לשרוף אותך כנותן שרות.
כותב שיווקי איכותי, מצליח לשלב את כל האלמנטים הללו יחדיו. וכך, במודע ובמתכוון הוא הופך את האתר לאיכותי יותר מבחינת מנועי החיפוש.
להלן מספר עצות המסייעים בכתיבת תוכן שיווקי איכותי העוזר לך ב שיווק ופרסום של העסק שלך במנועי החיפוש:

בלי סימני קריאה מיותרים ושקרים גלויים.
אף אחד לא רוצה לקנות משהו בכוח, שמנסים "לדחוף" לו מוצר לידיים. לקוחות פוטנציאלים גולשים באינטרנט, יותר מהכול, בשביל לקבל מידע ולהשוות מחירים. "השוואת מחירים" – מחיר, אמינות המוצר, אמינות החברה העומדת מאחורי המוצר, אמצעי תשלום, יחס בעת יצירת הקשר. יש לצלוח בכל אחד מן הפרמטרים הללו על-מנת לשכנע את הלקוח שהמוצר שאתם מוכרים, השרות שאתם נותנים, המחיר, היחס הוא הטוב ביותר. ושגם אם הוא עבר הלאה לאתר אחר הוא זוכר אתכם והכניס אתכם למועדפים שלו.

לא לסרבל את התוכן – תוכן פשוט ומובן.
הגולש באינטרנט אוהב לרפרף ולמצוא בעזרת הרפרוף את מה שהוא חפץ בו. מטרת הכתיבה השיווקית היא לגרום לו במהלך הרפרוף להיעצר ולקרוא בצורה רציפה מה שאתם רוצים להעביר לו.

להגיע לפואנטה בזריזות.
הגולש קצר בזמן. הוא אינו רוצה לבזבז זמן רב בלשמוע את אותו דבר בצורה שונה, מספר פעמים. כתיבה שיווקית חייבת להגיע לפואנטה במהירות, מה מציעים כאן, למה לקנות, ואיך? וכמה?

ליצור גורם מושך וגורם אינפורמטיבי.
ישנו צורך לחלק את המידע שברשותכם לשני חלקים: גורם מושך – מה שיגרום לעין של הקורא במהלך הרפרוף להיעצר ולרצות להתעניין ולקבל פרטים חיוניים בזריזות. גורם אינפורמטיבי - כל המידע הקיים, מידע המקיף את כל הנושא המבוקש. ברגע שהגולש החליט שהוא מעוניין והוא רוצה לדעת עלייך להעניק לו את כל התשובות לכל השאלות שיכולות לעלות לו בראש.

שימוש נכון בהבלטת מושגים וכותרות ראשיות ומשניות.
שימוש נכון בכותרות ראשיות ובכותרות משניות, הוא אחד מן הגורמים – הגורם המושך. הכותרות משפרות את ההתמצאות של הגולש באתר, ומונע ממנו להשתעמם בעת קריאה של אינפורמציה שלא מתאימה לו ובכך לעזוב את האתר ולהפסיד את מה שכן רלוונטי עבורו.

אמינות וייחודיות החברה.
לא מספיק לשכנע מישהו שהוא צריך משהו?
לא.
צריך להוכיח לו שהוא צריך לקבל את זה דווקא מימכם ולא מהמתחרה. התוכן השיווקי חייב להבליט את יתרונות החברה שלכם ללא פגיעה במתחרה, להתמקד במה שמייחד אותה, ולהבדיל אתכם מהמתחרים ע"י האפלה על המתחרים לא ע"י השמצת המתחרים. יחסי אמון עם הגולש נוצרים כאשר הגולש מרגיש שהוא קיבל את כל המידע הדרוש לו לקבל החלטה והוא מרגיש שהאמצעים הם כשרים ואובייקטיבים. על החברה ליצור תדמית של רצינות ומומחיות במוצר אותה היא רוצה למכור.
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il ©