כל חברה צריכה אתר - כתבה 3
מדוע כל עסק חייב משרד פרסום מאחוריו ?
היום זה כבר מופיע באותיות קידוש לבנה, כל עסק, עסק קטן או גדול זקוק וחייב למשרד פרסום איכותי מאחוריו – משרד פרסום שההתמחות שלו תהיה בשיווק ופרסום באינטרנט. למה דעתי כה נחרצת? כי כך גם העובדות. עסק ללא אתר אינטרנט, עסק שלא משווק ללא פשרות באינטרנט מפסיד מאות ואלפי לקוחות פוטנציאלים.
מה זה אתר אינטרנט בעיניים מקצועיות של משרד פרסום? אתר אינטרנט זה למעשה העסק הווירטואלי שלך באינטרנט – אתה יכול להציג את המוצרים שלך, אתה יכול להציג את השירותים שלך ואתה יכול למכור את המוצרים שלך. אבל הכי חשוב אתה מוכר את החברה שלך, האיכויות שלה ויתרונות שלה על המתחרים. כיום כמעט וכל צרכן מבצע בדק שוק באינטרנט לפני שהוא מחליט להיכנס לחנויות. הסינון הראשוני הינו באינטרנט. ע"פ מילון יורו, אתר אינטרנט זה מקבץ של דפי אינטרנט המוצגים ברשת ולמעשה מעניקים מידע חיוני לגולש.
כיצד משרד פרסום יכול למעשה לתרום לכם? בראש ובראשונה ע"י הקמת אתר אינטרנט שישרת את הצרכים המדויקים שלכם. הרי אתר האינטרנט הוא בעצם כרטיס הביקור הווירטואלי של העסק שלכם. לא קיימת דרך יותר פשוטה זולה ומהירה להעברת מקסימום מידע לגבי העסק שלכם למקסימום לקוחות פוטנציאלים. המוצרים ו/או השירותים שאתם מציעים יכולים להיות צורך בתת מודע של אדם שלפתע רואה מחיר מציעה שאתם מציעים וע"י תשלום מהיר באשראי בוצעה מכירה, ללא אף עובד שישב לו על הראש, בשקט ובשלווה הוא משלם על מוצר שנראה לו מתאים לו. דבר שני, אם בכוונתכם ליצור קשת רחבה יותר של לקוחות, לא רק באזור השיווק שלכם אתר אינטרנט תדמיתי שמתוכנן נכון ומשווק באינטרנט בצורה נכונה, יזכה אתכם במקסימום חשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי שלכם שלמעשה כלל לא היה מודע לקיומכם.
דבר נוסף וחשוב מאוד, משרד פרסום אשר מתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט ימנף לכם את כמות הכניסות לאתר ויתכנן את האתר בצורה כזאת שהאתר יתרום לשיפור תדמיתי של החברה בעיני הציבור הרחב. הרי זה כבר מוכח שעסקים קטנים יחסית יכולים, ללא הוצאות שיווק גדולות, לשדרג את התדמית של העסק שלהם ואף ליצור תדמית של עסק רציני, אמין ואיכותי, המתחרה מול הכרישים הגדולים. זאת בעזרת משרד פרסום המבצע בנייה ותפעול נכון של העסק הווירטואלי שלך, עיצוב מרשים המושך את העין על-מנת לשמור על ההנאה שבגלישה וצורך לשוטט כמה שיותר באתר, וכמובן תוכן ייחודי ומעולה. כך בוודאות ניתן לשדרג את העסק שלכם ולאט לאט להוות איום ולמעשה להתחרות מול החברות הגדולות יותר באותו התחום בהשקעה יחסית קטנה.
בתקופתנו, נכון להיום, לרוב האוכלוסייה בעולם המערבי יש נגישות לאינטרנט. האינטרנט נגיש מהבית, מהעבודה, ממוסדות לימוד ואף דרך המכשיר הנייד. כמובן שהמספרים רק גדלים מדי יום. סקר TIM העוסק בניתוח מגמות בישראל בשימוש באינטרנט מעלה נתונים אשר היו ידועים מראש: כ-51% מכלל אוכלוסיית מדינת ישראל מחוברים לאינטרנט. כ-69% מכלל משקי הבית באוכלוסייה היהודית מחוברים כיום לאינטרנט, כ-89% מחוברים בחיבור מהיר באמצעות ADSL או כבלים. כאשר לאינטרנט המהיר מחוברים היום כ- 1.2 מליון בתי אב שהם כ- 65% ממשקי הבית בישראל, כאשר בכל יום גולשים באינטרנט כ-2.6 מיליון גולשים ישראלים. שיווק אתר אינטרנט לא פחות חשוב מעצם בנייתו ואיך ובאיזה שפה בונים אותו. כל אתר אינטרנט אשר נכתב בכל שפה בסופו של דבר משתלב ב-HTML. זה לא מיתוס שאתר שנבנה בגאווה סקריפט, פלאש וכדומה מקשה מאוד על שיווקו במנועי החיפוש. על כן השיטה הטובה ביותר היא לשלב פלאש עם HTML בהרמוניה מדהימה שתיצור תחושה של זרימה למראית העין. גוגל לאחרונה הזכירו את הנושא וטענו שבקרוב הבוט של גוגל יתחיל לקרוא פלאש. עד שזה יקרה השיטה הטובה ביותר היא שילוב עם HTML. כדי לשווק את האתר שלכם ברשת האינטרנט ובגוגל בפרט יש לבנות את האתר נכון בצורה הכי קריאה למנועי החיפוש. דרשו ממשרד הפרסום האחראי על פרויקט בניית האתר עבורכם לרשום אתכם למנועי החיפוש החינמיים (walla, google, tapuz), זאת פעולה פשוטה ואינה מסובכת למי שמבין, היא לוקחת כמה דקות, אבל היא חלק בלתי נפרד מבניית אתר אינטרנט מקצועי.
|