בניית אתרים
בניית אתר אינטרנט - מדריך בניית אתרים בצורה נכונה - משרד פרסום סקז


לשם מה בכלל להקים אתר אינטרנט?

עם 3.6 מליון גולשים ו- 65% מבתי האב שמחוברים כיום לרשת בישראל לא מתווכחים!

נוכחות ייצוגית ומרשימה באינטרנט היא חובה לכל עסק המעוניין בתדמית מקצועית ללא פשרות. לשמור את מעגל הלקוחות הקיים שלך ואף להרחיבו למימדים עצומים יש צורך.. הצורך הינו עסק וירטואלי באינטרנט או אתר תדמיתי הנותן לגולש תחושה של וואו!
התחרות באינטרנט עצומה ובקטגוריות מסוימות התחרות היא מקור הפרנסה.
אתרים פשוטים ומיושנים שאינם מתעדכנים לעיתים קרובות אינם מועילים לבעל העסק ולמעשה פוגעים בתדמית המקצועית של העסק. חידוש אתר האינטרנט מומלץ לפחות פעם בשלוש שנים על מנת לשמור על תדמית עדכנית ולא להיתפס כעסק שאבד עליו הקלח אך חידוש המלל באתר ושינויים בקישורים נכנסים ויוצאים זה דבר הנדרש באופן שבועי ואף יומי בקטגוריות מסויימות.

בניית אתר אינטרנט היא תהליך מורכב הדורש חשיבה ותכנון קפדני של הלקוח ומשרד הפרסום כאחד, בניית בעת בניית האתר יש לקחת בחשבון גם תחזוקה שוטפת לאורך זמן.

לפני בניית האתר יש צורך לבצע בדיקת שוק ולהריח את הצרכים של הגולשים, התייעצות עם חברים ומתחרים הינה חלק מן החשיבה הראשונית ותכנון האתר.

בשלב הבא עלינו לענות על השאלות הבאות:

1. מהי הסיבה לבניית האתר ומה סוג האתר? (אתר תדמיתי, אתר מסוג לוח, אתר אינפורמטיבי וכדומה..)
2. אם ולא נבנה את האתר מה יהיו התוצאות? (הפסד לקוחות פוטנציאלים, הפסד לקוחות קיימים, פגיעה בתדמית החברה וכדומה..)
3. מיהו קהל הגולשים אותו אנו מייעדים למשוך ומדוע שקהל זה יגיע אלינו? (קונים פוטנציאלים, לקוחות קיימים וכדומה..)
4. מול מי אנחנו מתחרים ובמה אנחנו נהיה שונים מהם וייחודיים מהם?


אפיון הפרוייקט לבניית אתרים בצורה נכונה:

*בחירת סוג ומטרת האתר בהתאם למטרות ויעדים.
סוגי אתרים נפוצים: אתר תדמיתי, אתר תוכן, אתר מכירתי, אתר קטלוגי או פורטל.

תקציב - מהו התקציב המקסימלי העומד לראשות משרד הפרסום לבניית האתר?
בעת הכנת התקציב יש לקחת בחשבון חלוקה לגורמים במחיר, אפיון האתר, בניית האתר, עיצוב האתר, כתיבת תכנים, רישום האתר בפורטלים, רישום האתר במנועי החיפוש, רישום האתר באינדקסים הגדולים ושווק האתר במנועי חיפוש העיקריים: גוגל, יאהו, MSN.

זמן תהליך העבודה - האם יש תאריך יעד ריאלי להשגת כל המטרות? זמן לבניית האתר, זמן לשיווק ופרסום האתר.

ייעוד האתר מבחינת גולשים: כמות גולשים חודשית, כמות יצירת קשר חודשית, מכירות דרך האתר.

אפיון מעשי בפועל של האתר – שלב האפיון חשוב ומומלץ מאוד להיעזר במשרד פרסום רציני אשר יבין את רצון הלקוח ויישם אותם בפועל. בעת איפיון האתר יש לבחור פונקציות באתר:מה כמות עמודי אינפורמציה המוגדרים כעמודי תוכן - מאמרים/כתבות? האם יש צורך בחנות למכירת מוצרים או קטלוג מוצרים לתצוגה בלבד? האם יש צורך במנגנון יצירת קשר? האם יש צורך במועדון לקוחות? האם יש צורך במערכת דיוור? ואם כן באיזה כמות דיוור מדובר? האם יש צורך בסקרים? האם יש צורך בגלריות תמונות/סרטונים? ואם כן באיזה אופן הצגת התמונות\סרטונים תתבצע? האם יש צורך בפורומים\בלוגים\צ'אט? ועוד פונקציות נוספות ומתקדמות.

מהו עיצוב גראפי של האתר? – למעשה עיצוב גראפי של האתר היא איך יראה האתר בפועל. הקו הגראפי של האתר מעצב את אופי האתר והוא נועד לעזור למשתמש להבין ולנווט באתר. בחירת טכנולוגיית תצוגה של האתר, אם בפלאש, גאווה סקריפט, CSS, באיזון חכם ב-HTML.

כתיבת תכנים –
יש עסקים המעדיפים לרשום בעצמם את התכנים של האתר שלהם ולהטמיע אותו בעזרת מערכת ניהול מקצועית הניתנת ע"י משרד הפרסום העומד בראש המערכה. ישנם עסקים המעדיפים לתת למקצוענים לבצע את העבודה ולכתוב את התכנים לאתר בקונוטציה ישירה לעסק שלהם. כתיבת התכנים חשובה להעברת המסרים בצורה מקצועית, מקיפה וקצרה. בחירת המילים חיונית מאוד בשיווק ופרסום האתר במנועי חיפוש.
במידה והאתר נבנה בפלאש יש צורך לבנות אתר נוסף ב-HTML על-מנת שמנועי החיפוש יוכלו לקרוא את האתר ובכך להציג אותו בצורה הטובה ביותר בתוצאות החיפוש.

שיווק האתר במנועי חיפוש -
רישום במנועי חיפוש הגדולים באופן הדרגתי כדי שלא יווצר תחושה של שימוש בתוכנות לא חוקיות, קידום במנועי חיפוש בצורה אורגנית, רישום באינדקסים הגדולים והקטנים כאחד למטרת השגת תנועה ולמטרת קידום, פרסום בפורטלים ואתרים מתחרים וכמובן החלפת קישורים הדדית. היום רוב חברות בניית אתרים אומרים ללקוח שהם מעניקים לו קידום ראשוני בתוך עלות הקמתו של האתר - הם מגדירים קידום ראשוני כרישום במנועי חיפוש מה שמהווה קצה המזלג בשיווק ופרסום של האתר.

תחזוקה שוטפת של תכני האתר ותחזוקה טכנית של האתר - מי מוודע שהאתר לא נופל כתוצאה מתקלות ארעיות ומי נותן שרות במקרה של תקלות?
גם אם הקמתם אתר מדהים, ללא שרות טכני יהיה קשה מאוד לתפקד בעת תקלות.
על כן לפעמים יש צורך בבחירת חברה יקרה אך אמינה שנותנת שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.
בחירת משרד פרסום אשר יעניק לך את מכלול השרותים היא חלק מאסטרטגיית בניית אתר בצורה הנכונה ביותר. רצוי לבחור משרד פרסום אמין עם לקוחות, מכתבי המלצה ותיק עבודות. בקשו לשוחח עם לקוחות של המשרד, בדקו תקינות ומהירות תגובה של אתרים שפותחו על ידם.

אתר עדכני – חובה!
אתר אשר מציג תכנים לא עדכניים ומיושנים מאוד למעשה בפועל בתהליך מאוד מהיר יאבד את מקומו במנועי החיפוש. יש לעבור כל הזמן על האתר ולעדכן אותו, עדיף מידע חסר על מידע לא עדכני.
שלום וברוכים הבאים למשרד פרסום | חברת פרסום סקז ההתמחות שלנו היא פרסום בגוגל.
Copyright Skz.co.il ©