 |
|
 |
|
 |
|
יחידת הקריאטיב מיתוג חברה, לוגו, כרטיסי ביקור ועוד... יחידת ההפקה הובלת קמפיינים פרסומיים, פרסום בעיתונים ובאתרי אינטרנט גדולים... יחידת האינטראקטיב תכנון והקמת אתרי תדמית ושיווק ופרסום באינטרנט - במנועי החיפוש... |
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: מנוע החיפוש של Yahoo מנוע החיפוש המוביל בעולם. הוא מעניק את כל המידע הנחוץ למשתמש, מחדשות ועד לוחות, משירותי אי-מייל ועד שירותי פרסום. להיות בטופ במנוע החיפוש ביאהו הוא חלק בלתי נפרד משיווק ופרסום העסק שלך באינטרנט. מבחינת השוק העולמי ניתן לומר, אולי לא בפה מלא, שמנוע החיפוש של יאהו יותר שמיש ושכיח מאשר גוגל.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: "עמוד ראשון בGoogle" המשפט "עמוד ראשון ב Google", "אם אתה לא בדף ראשון בגוגל אתה לא קיים", הפך לשיחת היום כשמדברים על קידום אתרים במנוע החיפוש הגדול בעולם. המטרה של כל אתר אינטרנט ולמעשה כל עסק הוא להיות שם. היוקרה שבדף ראשון במנועי החיפוש מעפילה על הכל.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: MSN מבית מייקרוסופט מנוע החיפוש מבית מיקרוסופט הינו מניה בטוחה עתידית. כיום ניתן לראות ירידה בכמות הגולשים העושים שימוש בארץ במנוע החיפוש של MSN, אבל אל דאגה משום שהנושא נלקח בחשבון ומתבצעים שינויים עתידיים. בנוסף אנו רואים ניסיונות השתלטות מידי פעם על חברת הענק יאהו. מה שבטוח מיקרוסופט לא תישאר עוד הרבה זמן מאחור. עדיף להיות מוכנים.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: התאמת רזולוציית מסך לאתר שלי ? עד לא מזמן, (בערך כשנתיים) רזולוציית המסך הפופולארית ביותר אצל רוב משתמשי האינטרנט היתה 600*800 פיקסלים. אך מאז עברו הרבה מים בירדן. העידן היום זה מסכים גדולים עם כרטיסי מסך איכותיים לכן רוב הגולשים היום עברו לצפייה ברזולוציות גבוהות יותר. ניתן לראות אתרים כגון CNN ואחרים שאינם מותאמים יותר לצפייה ברזולוציית מסך של 600*800 פיקסלים . העולם מתקדם.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: אינטרנט בכפות ידייך האינטרנט היה נגיש במחשבים ביתיים ובעבודה, לאחרונה ניתן לראות שהאינטרנט נמצא בכל מקום, בתי קפה ופאבים, מסעדות, ספריות ואפילו בפיצוציות. WI-FI זה שם המשחק. היום נכנס גם עידן חדש smartphones - מכשיר סלולרי המוגדר כמחשב כף יד. הלהיט החם כיום בעולם הוא כמובן ה Iphone של Apple המאפשר לנו גלישה אמיתית באינטרנט בכל מקום וזמן שרק נרצה.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: Google Insights http://www.google.com/insights/search כלי מבית ענקית מנועי החיפוש גוגל הנותן לך אפשרות לראות מה אנשים מחפשים ברשת ולבצע השוואות חיפוש. מה יותר מחפשים משרד פרסום או חברת פרסום, מזרנים או פרקטים. כלי שימושי מאוד למקדמי אתרים ולמשרדי פרסום בכלל.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: FaceBook - רשת חברתית החוצה גבולות הרשת החברתית פייסבוק יצרה התמכרות ברחבי העולם, בכל מקום ובכל זמן. אנשים בעבודה, בארוחת הצהריים וכמובן בבית יושבים מול המסך וגולשים בפייסבוק. ניתן לראות קמפיינים שיווקיים רבים בפייסבוק, למשל מתי אתם קיבלתם לאחרונה הזמנה (EVENT) למסיבה או פתיחה של פאב? כי אני כל הזמן מקבל. זה סוג של פרסום ממוקד קהל יעד. הפייסבוק פתח עולם שלם של פרסום באינטרנט.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: הפירסום באינטרנט, עובד!!! האינטרנט אפיק הפרסום המשתלם ביותר היום בעידן הפרסום. האינטרנט אינו מפסיק להפתיע בתחזיות החיוביות, השימוש בפרסום באינטרנט גדל משנה לשנה ו"נוגסת" במדיות אחרות כגון : עיתונות, טלויזיה ורדיו. האינטרנט מהווה היום את המדיה הזמינה ביותר, המהירה ביותר, במחירים הזולים ביותר יחסית לשאר המדיות. קמפיינים המובלים ע"י משרדי פרסום המתמחים בקמפיינים פרסומיים באינטרנט יגיעו לתוצאות חיוביות אשר איכות פר תשלום היא מהמשתלמות ביותר היום בעולם המדיה.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: חתימה טובה! בעידן של היום, כאשר האי מיילים הינם חלק בלתי נפרד מהעסק שלנו, המכתבים, ה-SMSים, המעטפות, ישנה חשיבות רבה מאוד לחתימה המקצועית, חתימה וירטואלית המעוצבת בהתאם לקו החברה. חברות גדולות וקטנות כאחד הבינו את חשיבות ומשמעות תדמיתם ובעיקר חתימתם, חתימה המעניקה אווירה של נחת ושלווה ביחד עם תחושה של עוד.
|
|
|
משרד פרסום סקז מציג: תדמית החברה בעידן של היום תדמית של עסק הינה כרטיס הביקור של העסק ומדד האיכות של העסק. עסק שתדמיתו נפגעה בדר"כ נכנס למדרון של כשלונות היוצר מפגע כלכלי. על-כן יש צורך, הצורך הוא תדמית המתאימה את עצמה לקהל הלקוחות. לקהל צעיר ונוער יש צורך בתדמית צעירה שטותניקית הנותנת תחושה של אושר "סבבה". לעומת זאת יש חברות ועסקים שהצורך שלהם זה תדמית עיסקית ורצינית הנותנת תחושה של ביטחון. תדמית זה שם המשחק.
|
|
|
האם יש מתחרה חדש ל- 144 של בזק? ככל הנראה כן, חברה חדשה פותחת את שערייה לעסקי ישראל, i 144 , סוג של מדריך עסקים כחול לבן. 144 כחול לבן מתכוונת להציע את שירות מדריך העסקים שלה ב-50% ממחירי השוק על-מנת למתג את עצמה במהירות שיא.
|
|
 |